Užsikišęs suodžiais tepalo imtuvo sietas ar kiauravaržtis, užlenktas tepalo  vamzdelis, užstrigęs redukcinis vožtuvas, sulenktas karteris.

Pamatuokite tepalo slėgį. Šiltam varikliui (virš 60° C) tepalo slėgis ant laisvų sūkių turėtų būti minimum 1 – 1,4 bar . Virš 2000 aps/min slėgis turi būti apie 4 bar.

Nusisuko arba visiškai užstrigo tepalo siurblys, variklyje trūko tepalo, užsikišo suodžiais tepimo vamzdelis ar kiauravaržtis.

Neužveskite variklio, kol neįsitikinote, kad į turbiną paduodamas tepalas.

 

Koksas, dervos, emulsijos, aušinimo skystis, suodžiai ir pan. Reikia pakeisti alyvą, alyvos filtrą, pašalinti su alyvos užterštumu susijusias priežastis.

                                                                                                                                                                                                                                                              

Drožiasi tepalo siurblys, įdėklai, paskirstymo velenėliai, grandinės.

Būtina pašalinti abrazyvų tepale atsiradimo priežastis.

 

 

 

Guminis tarpiklis, plastmasė, varžtai, akmenys ir smėlis, skudurai.

Rekomenduojame išvalyti filtradėžėje ir oro padavimo gofroje susikaupusius nešvarumus. Nuimkite alsuoklio žarną, palankstykite ir išpūskite oru susikaupusius suodžius.

Trupantis išmetimo kolektorius, ERG aušintuvo sklendė ar kitos variklio dalys



                                                                                                             

Savaiminis užsigazavimas, per mažas turbinos našumas. 

Po savaiminio užsigazavimo varikliui reikalingas ypatingas dėmesys. Būtina šalinti ir užsigazavimo priežastis, ir pasekmes. Rekomenduojame tikrinti variklio kompresiją ,kad nebūtų pradegusių stūmoklių, bei kuro purkštukus. Liejantys kurą purkštukai didina tepalo lygį karteryje. Tai gali būti užsigazavimo priežastys.

Taip pat reikia išvalyti tepalus iš interkulerio, įsiurbimo kolektoriaus ir duslintuvo.

Katalizatoriaus, suodžių filtras DPF.

Kartais, vietoj katalizatoriaus, išmetimo dujų bakelis būna prikimštas geležinės vielos. Ją būtinai pašalinkite ir geriau palikite bakelį tuščią.

Dėl DPF suodžių filtrų plovimo galite kreiptis  į autura.lt/paslaugos/dpf-filtrų-valymas

 

 

 

 

Nekokybiškas remontas, mechaninis išorinis pažeidimas, skendusi, degusi, surūdijusi nuo ilgo stovėjimo.

Užkištas alsuoklis, variklio gedimas.

Alsuoklis kaip kuriuose automobiliuose (pvz.: VW, Audi) būna sumontuotas vožtuvų dangtelyje. BMW automobiliai dažnai turi keičiamą alsuoklio filtrą-  separatorių. Renault markės automobiliuose būna alsuoklis su suodžių surinkimo bakeliu ar vienos krypties plastikiniu vožtuvu.

Slėgį karteryje galite patikrinti atsukę tepalo užpylimo kamštį varikliui dirbant laisvais sūkiais. Panašus alsavimas turi būti jaučiamas ir per alsuoklio žarną, einančią nuo vožtuvų dangtelio į turbinos oro paėmimo žarną.

Nelygus purkštuko lizdas, prapūstas varinis sandarinimo žiedas.

Reikia išimti purkštukus ir užsandarinti kompresijos prapūtimo vietas.

Dėl purkštukų remonto galite kreiptis į autura.lt/paslaugos/purkštukų-remontas